7 תשובות
לכל אחת יש קשר או היה קשר עם מישהי כזאת
אנונימית
אז פשוט תתרחקי.
אם את מרגישה שהיא לא מעוניינת לתקן את הקשר, אז אני לא רואה מה יש לעשות חוץ מלנתק אותו.
תנתקי קשר זה בהתחלה יהיה כואב אבל אחר כך תביני שזה רק עשה לך טוב
שואל השאלה:
זה קרה כבר ואחרי יומיים חזרנו לקשר זה פשוט לבד קורה
לנתק פאקינג קשר. חברות רעילה
להגיד לה שאתה כבר מרגישה שלא טוב לך ואת מעדיפה לנתק קשר