13 תשובות
רק לא ממשלת שמאל!!
תתפרק תוך שבוע
עדיף מביבי
ההסקת מסקנות שלך מצחיקה אותי
עדיף מביבי
שואל השאלה:
עדיף שילדים ימותו בגלל אוטובוסים מתפוצצים מאשר ביבי? השם ישמור לאן הגענו
מה הקשר אוטובוסים מתפוצצים זה מה שהימין האכיל אותך היו אוטובוסים מתוצצים גם שהליכוד היה בשלטון
בגלל ביבי החמאס כל כך חזק
בנט לא בגד הוא אמר לפני שהוא לא ילך עם ביבי, ההפך אם הוא ילך עם ביבי הוא יבגוד והוא יראה כמה הוא חסר עמוד שדרה
מה רע בזה, לא שאני שונאת את ביבי, אבל מאז שנולדתי הוא היה ראש ממשלה, לא חוויתי ראש ממשלה אחר
אנונימית
לא קשור למה שאתה חושב בפוליטיקה אני אומר את זה בשביל להרגיע אותך אם אתה באמת לחוץ מזה אז רק שתדע שהפעם האחרונה שהייתה ממשלה שהיא בערך שמאל הייתה בין 2006-2009 ובשנים האלה לא היו אוטובוסים מתפוצצים או פיגועים גדולים אתה כנראה מדבר על הממשלות של רבין ושמעון פרס (1992-1996) ושל אהוד ברק (1999-2001) בשנים האלה היה בישראל מלא פיגועים קשים ורוב הפיגועים המפורסמים שמכירים היום קרו אז אבל בשנים שאחרי 2001 כל הממשלות של ישראל התאמצו מאוד בשביל להוריד את הפיגועים וגם הצליחו היום ישראל עושה עבודה טובה מאוד בלעצור פיגועים וזה לא ממש קשור למי ראש ממשלה מי שעושה את העבודה זה השבכ וצהל והם ימשיכו לעשות את העבודה שלהם לא משנה מי הממשלה תזכור גם שאף אחד חוץ ממחבלים לא רוצה פיגועים גם לא שמאלנים וגם אם יחליפו את ביבי השבכ וצהל ימשיכו לעצור פיגועים
אנונימי
לא משנה לי ימין או שמאל כל עוד יהיו אנשים הגונים וטובים
ממשלת שמאל עם ליברמן סער בנט גנץ לפיד שכולם גם ישבו עם נתניהו בעבר
ממש שמאל
אנונימי