4 תשובות
איציק שמלי החמצן
מושיק עפיה מה איתך
"החיים הם קרקס" של יעל בר זוהר פסטיגל שנת 96 - אני יודעת שזה נשמע קיטש אבל זה שיר מגניב.
"שלוש חברות" של הבנות של השמיניה מפסטיגל פנטזיה 2006
או אפשר גם שירי דיסני: נגיד השיר של יסמין ומולאן..
הפיל הכחול- יסמין
את המחר שלי
את האחת של חיי
מושיק עפיה מה איתך
"החיים הם קרקס" של יעל בר זוהר פסטיגל שנת 96 - אני יודעת שזה נשמע קיטש אבל זה שיר מגניב.
"שלוש חברות" של הבנות של השמיניה מפסטיגל פנטזיה 2006
או אפשר גם שירי דיסני: נגיד השיר של יסמין ומולאן..
הפיל הכחול- יסמין
את המחר שלי
את האחת של חיי
beauful כריסטינה אלגילרה
belive im me demi lovato
belive im me demi lovato
אנונימית בסטייל
שוב היא כאן, שיר מדהים...
שואל השאלה:
אמ... יש מצב לשירים באנגלית בעיקר?
אמ... יש מצב לשירים באנגלית בעיקר?
באותו הנושא: