3 תשובות
שואל השאלה:
הכל טוב איתו .. עם חברים שלו הכל טוב ואיתי הוא ממש מתרחק .. הוא גם ממש מסנן אותי בריפלי וזה
הכל טוב איתו .. עם חברים שלו הכל טוב ואיתי הוא ממש מתרחק .. הוא גם ממש מסנן אותי בריפלי וזה
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי אותו , הוא אמר שהוא לא כועס וכן התרחקנו לאחרונה ולא אמר אפשר לנסות להתקרב שוב או משהו נראלי הוא פשוט רוצה לוותר על הקשר ..
שאלתי אותו , הוא אמר שהוא לא כועס וכן התרחקנו לאחרונה ולא אמר אפשר לנסות להתקרב שוב או משהו נראלי הוא פשוט רוצה לוותר על הקשר ..
אנונימית
תדברי איתו על זה הכי פתוח שאת יכולה, תבקשי ממנו שיגיד לך את האמת ותגידי לו איך את מרגישה. אני חושבת ששיחה על הכל תעשה הכי טוב
באותו הנושא: