6 תשובות
יש אנשים ששנים לא גבהו, ואז בום מגיל 18 עד 21 גבהו ממש..

אל תדאגי יהיה טוב, יש לך עוד כמה שנים טובות.

תאכלי טוב, ותשני טוב.
שואל השאלה:
כנראה זה בנים כי בנות מפסיקות לגבוה לפני בנים
אני גם צמחונית מגיל 13 ואני לא מקבלת ויטמינים בגוף יכול להיות שזה בגלל זה?
אנונימית
יש סיכוי לא קטן, בשר זה תמיד טוב לגוף.. פחמימות.. את חייבת
שואל השאלה:
אם זה בגלל זה ומעכשיו אני יתחיל לאכול ויטמינים אז אני יכולה להשלים ולהגיע לגובה המקסימלי שלי או שזה מאוחר מידי?
אנונימית
בבשר יש ויטמין b12 שהוא קשור לגדילה אם צמחוניים בגיל ההתבגרות אם חשוב לגבוה כדאי להתייעץ עם הרופא לקחת ויטמין b12
שואל השאלה:
חוקית אם אני יתחיל לקחת b12 אני יכולה לגבוה לגובה המקסימלי שלי או שלא
אנונימית