8 תשובות
אוי
כןן זה הגיוני לגמרי במחזור שלי תמיד כואב לי הבטן התחתונה שלושה/ארבעה ימים לפני ובזמן המחזור זה נורמלי לחלוטין במיוחד במחזור ראשון שהוא לא סדיר
כן זה הרחם נפתר מהדם שעוטף את הרחם או משהו כזה, קיצר יהיה לך עוד נאגלה של המחזור...
הגיוני לגמרי
ואם את צריכה משהו אני בפרטי :)
ואם את צריכה משהו אני בפרטי :)
אני חושבת שזה הגיוני, לרוב בפעמים הראשונות המחזור ממש מוזר
שואל השאלה:
כיאלו נתפס השריר בבטן כזה וזה ממש כואב התכווצויות מזעזעות
כיאלו נתפס השריר בבטן כזה וזה ממש כואב התכווצויות מזעזעות
אנונימית
זה הגיוני
לא יודעתת לא קיבלתי עדיין מחזורר
באותו הנושא: