5 תשובות
שניהם מנוסים על בע"ח אז לא הייתי ממליצה(: כן ממליצה להשתמש ולחפש דורדוראנטים טבעיים, הכי טוב
השתמשתי בשל dove תקוםה וזה עשה לי מגרד בבית השחי וזה גם עשה לי עיגולים שחורים כאלה. אבל כל אחד והגוף שלו
אני דווקא אוהבת את הדאודורנטים של dove, אבל אם את רוצה דאודורנט ממש טוב, אז יש את של sebocalm
שואל השאלה:
והדיאודורנטים סטיק של קרליין נושם+ יותר טובים? אם מישהי ניסתה
והדיאודורנטים סטיק של קרליין נושם+ יותר טובים? אם מישהי ניסתה
אנונימית
תנסי את לאבילין lavilin 72 שעות הוא מעולה
בלי אלכוהול בלי פרבנים והוא ממש טוב
בלי אלכוהול בלי פרבנים והוא ממש טוב
באותו הנושא: