7 תשובות
לכבוד המורה "שם המורה"

עברתי איתך כל כך ...............
ואני שמחתי להיות התלמיד שלך

אני מאחל.........

לצערי אצטרך להפרד בקרוב ועוד אזכור לרבות שנים התקדמותי בזכותך.

שלך , "שלך"
שואל השאלה:
תודה רבה
זה אמור להיות מכל הכיתה אבל ממש תודה
אנונימית
פשוט תדגישי את על מה שעשיתם ביחד ואיך זה בא לידי ביטוי בחייכם הפרטיים והחוסר שלו חשוב לכם , פשוט לדעתי הברכה אמורה להיות יותר רשמית.

שלא יהיה ארוך מידי , חצי עמוד ובערך 120 מילים.
see ya in hell bitch
עוד מישהו שאל את זה אבל על מורה לערבית
שואל השאלה:
יאפ, אותה כיתה
אנונימית
תודה על שנתיים ספורטיביות