7 תשובות
לכבוד המורה "שם המורה"
עברתי איתך כל כך ...............
ואני שמחתי להיות התלמיד שלך
אני מאחל.........
לצערי אצטרך להפרד בקרוב ועוד אזכור לרבות שנים התקדמותי בזכותך.
שלך , "שלך"
עברתי איתך כל כך ...............
ואני שמחתי להיות התלמיד שלך
אני מאחל.........
לצערי אצטרך להפרד בקרוב ועוד אזכור לרבות שנים התקדמותי בזכותך.
שלך , "שלך"
שואל השאלה:
תודה רבה
זה אמור להיות מכל הכיתה אבל ממש תודה
תודה רבה
זה אמור להיות מכל הכיתה אבל ממש תודה
אנונימית
פשוט תדגישי את על מה שעשיתם ביחד ואיך זה בא לידי ביטוי בחייכם הפרטיים והחוסר שלו חשוב לכם , פשוט לדעתי הברכה אמורה להיות יותר רשמית.
שלא יהיה ארוך מידי , חצי עמוד ובערך 120 מילים.
שלא יהיה ארוך מידי , חצי עמוד ובערך 120 מילים.
see ya in hell bitch
עוד מישהו שאל את זה אבל על מורה לערבית
שואל השאלה:
יאפ, אותה כיתה
יאפ, אותה כיתה
אנונימית
תודה על שנתיים ספורטיביות
באותו הנושא: