10 תשובות
אני גם אהבתי!!
למרות שיש קצת חורים בעלילה
אבל הם לא מפריעים ממש
למרות שיש קצת חורים בעלילה
אבל הם לא מפריעים ממש
סרט ממוצע מינוס עם המון חורים בעלילה
שואל השאלה:
^^מסכים
^^מסכים
לא יצא לי לראות עדיין
שואל השאלה:
תראהה
תראהה
^מסכים.
^^למה "לא מבינים" הם פשוט לא מחפשים בסרט את ה"אומנות" יש אנשים שרק באים להנות זה בדיוק למה זה עניין של טעם
ודרך אגב אני ממש לא אוהב את הסרט אני חושב שהוא באמת אחד החלשים שיש בז'אנר
אני ממש אהבתי. לדעתי זה אחלה סרט, לא מבינה למה אומרים את זה
אתה צוחק נכון?
באותו הנושא: