4 תשובות
לא יודע אחי.. אבל נעצתי
אנונימי
עניתי בשאלה השניה
תקשיב אני באמת מקווה שתצליח להגשים את החלום שלך.
באמת שזאת תהייה גאווה לכל העולם וכל קהילת הקייפופ סטאנס מאחורך, אבל שתדע שהתעשייה שם הרבה יותר קשוחה.
יהיה לך קשה למצוא חברה שמוכנה לקבל אותך, כי מה לעשות רוב החברות מנוהלות ע"י בורים חשוכי דעות.
אבל באיזשהו מקום זה משתלם לחברה כי זה יעשה המון הייפ וכאלה... אני ממליצה לך פשוט לנסות להתקבל לחברות עד שתצליח. בהצלחה!!!! ❤
באמת שזאת תהייה גאווה לכל העולם וכל קהילת הקייפופ סטאנס מאחורך, אבל שתדע שהתעשייה שם הרבה יותר קשוחה.
יהיה לך קשה למצוא חברה שמוכנה לקבל אותך, כי מה לעשות רוב החברות מנוהלות ע"י בורים חשוכי דעות.
אבל באיזשהו מקום זה משתלם לחברה כי זה יעשה המון הייפ וכאלה... אני ממליצה לך פשוט לנסות להתקבל לחברות עד שתצליח. בהצלחה!!!! ❤
אממ...לא יודעת...