6 תשובות
מה שבלאמי הבת אמרה
אבל נראלי אם אני מגדירה את עצמי לארי זה יותר מסתם לחשוב שהיה משהו. כי זה ממש לתמוך בזה, ולהוכיח לכולם שיש דבר כזה. לא פגשתי עדיין מישהו שאמר שאין דבר כזה
זהו שאני לא יודעת במה להאמין אז אני לא מחשיבה את עצמי ללארי, לא אכפת לי כלכך (כן מסקרן כמובן) ואם אני אראה סרטון חמוד אני אשמור אבל לא יודעת אם הם היו יחד קיצר תסביך כי מצד שני הם סטרייטים
ולמה אתם ממשיכים להתעסק בחיים הפרטים שלהם?
פשוט תפסיקו להתעסק בזה, זה לא העניין שלכם מה קורה או קרה בעבר.
פשוט תפסיקו להתעסק בזה, זה לא העניין שלכם מה קורה או קרה בעבר.
כן נו מה שאת אמרת
מה השאלה חחח