3 תשובות
זה לדעת שכת עושה את מה שאת עושה טוב והכל בסדר לא להילחץ הטסטר על תקן נוסע
שואל השאלה:
הבעיה שלי זה לא הילוכים ההפך אמרו לי שאני טובה בזה הקטע שנכשלתי על סתם וזה ביאס אני רק צריכה הרגעהה
הבעיה שלי זה לא הילוכים ההפך אמרו לי שאני טובה בזה הקטע שנכשלתי על סתם וזה ביאס אני רק צריכה הרגעהה
שואל השאלה:
בראשון אני הייתי בנתיב הימני ובאתי לעבור לשמאלי ולא היה מאחורי אוטו ואני מאותת ואז הגיע מישהו על 70 קמש שאמור להיות על 30 כי זה גם לפני מעבר חציה והוא נגע לי בהגה, בשני אני עצרתי לפני תמרור עצור אבל לא עשיתי ברקס חזר עשיתי לאט לאט ואז הוא שאל אותי למה לא עצרתי ושם ברקס עם הברקס שלי ועל הידני שניהם אמרו לי שאני מעבירה טוב ויודעת להתשמש
בראשון אני הייתי בנתיב הימני ובאתי לעבור לשמאלי ולא היה מאחורי אוטו ואני מאותת ואז הגיע מישהו על 70 קמש שאמור להיות על 30 כי זה גם לפני מעבר חציה והוא נגע לי בהגה, בשני אני עצרתי לפני תמרור עצור אבל לא עשיתי ברקס חזר עשיתי לאט לאט ואז הוא שאל אותי למה לא עצרתי ושם ברקס עם הברקס שלי ועל הידני שניהם אמרו לי שאני מעבירה טוב ויודעת להתשמש
באותו הנושא: