5 תשובות
"אני צריכה ללכת עם המשפחה לאנשהו"
אני מרגישה לא טוב?(אני גרוע בזה סליחה)
שכחתי שקבעתי משהוא עם ....
תגידי מה את לא קולטת שאת לא רצויה או שאת צריכה עוד קצת זמן להבין?!
היא תלך מבטיחה לך :)
אם זה לא עובד צריך להפעיל תותחים כבדים אם את מבינה למה אני חותרת :)
היא תלך מבטיחה לך :)
אם זה לא עובד צריך להפעיל תותחים כבדים אם את מבינה למה אני חותרת :)
אני עוד מעט הולכת עם אמא שלי וסבתא שלי
באותו הנושא: