התחברות הרשמה

מאוהבת במישהו שיש לו חברה ואתמול היינו ליד אחד השניה בהפסקה ואני עמדתי מולו

ואז הוא לא הפסיק להסתכל עלי וכל שניה שהסתכלתי עליו הוא הוריד את הראש, וחברה שלו הייתה ממש עליו היא כאילו ישבה עליו. אז מה אתם אומרים ללהמשיך או שאין סיכוי ואני חיה בסרט?
1 ביוני 2021, 17:40
התאהבותקראשהידלקותמבטים    
4 תשובות
יפה
P
Proof of kaki
שואל השאלה:
^ שכחתי להוסיף חח
אנונימית
לא הבנתי את השאלה
I
I'm the alpha of wolves
השאלה היא האם ויצליח לך...תרגישי בנוח? אם כן אז תמשיכי..מקסימום ידחה אותך
d
do do sol sol la la sol
באותו הנושא:
אני מאוהבת במישהו שיש לו חברה, מזדהים?
אני מאוהבת במישהו שגדול ממני ב25 שנה והוא אתמול הציע לי סוכרייה מה לעשות?
אני מאוהבת קשות במישהו שיש לו חברה
אני מאוהבת במישהו שיש לו חברה
חברה שלי סיפרה לחברה אחרת שלי שאני מאוהבת במישהו
אני מאוהבת במישהו וגם חברות שלי מאוהבות בו
סיפרתי לחברה שלי שאני מאוהבת במישהו והיא סיפרה לו
אם יש לי חברה והיא מאוהבת במישהו אחר מה עושים?
אני מאוהבת במישהו שמאוהב בחברה שלי
אני מאוהבת במישהו ויש לו חברה..
אני מאוהבת במישהו והוא מאוהב בחברה שלי!!