7 תשובות
לא אלא אם כן את שותה ממש ממש גרוע אבל ממש גרוע
תלוי בגודל שלך (משקל גוף וגובה) וגם בחילוף חומרים ועיכול וכל זה אבל בתאכלס לא פגשתי אף אחד ששוט אחד עשה אותו שיכור
שואל השאלה:
אני מדברת על שוט אחד, איך זה הופך אותי להיות גרועה בלשתות?
אני מדברת על שוט אחד, איך זה הופך אותי להיות גרועה בלשתות?
אנונימית
אם את שיכורה אחרי שוט אחד אז כן את גרועה בלשתות
זה לא שאת גרועה בלשתות זה שהגוף שלך לא מגיב טוב לאכוהול (אנשים יגידו שאת לא טובה בזה כי אי אפשר לשתות איתך יותר משוט אחד) אבל זה שטויות תעשי מה שטוב לגוף שלך!
את לא אמורה להשתכר משוט אחד אבל אני אתן לך כמה טיפים שלי עזרו לפני ששתיתי פעם ראשונה
1. תאכלי לפני, אל תשתי על בטן ריקה, זה עושה בלאגן בבטן ואפשר לתפוס סטלה חזקה יותר
2. תבלעי את השוט בשלוק אחד, לא בחלקים, זה מבלבל את הגוף
פשוט שוט אחד בשלוק וזהו
3. אל תקחי משככי כאבים באותו יום ובכללי מתי שאת שותה
אין שום סיבה בעולם שתשתכרי משוט אחד, פשוט תקפידי לאכול לפני
אם במידה ואת מרגישה שתפסת ראש, למרות שאני לא מאמינה שזה יקרה
תשתי המון מים
1. תאכלי לפני, אל תשתי על בטן ריקה, זה עושה בלאגן בבטן ואפשר לתפוס סטלה חזקה יותר
2. תבלעי את השוט בשלוק אחד, לא בחלקים, זה מבלבל את הגוף
פשוט שוט אחד בשלוק וזהו
3. אל תקחי משככי כאבים באותו יום ובכללי מתי שאת שותה
אין שום סיבה בעולם שתשתכרי משוט אחד, פשוט תקפידי לאכול לפני
אם במידה ואת מרגישה שתפסת ראש, למרות שאני לא מאמינה שזה יקרה
תשתי המון מים
באותו הנושא: