8 תשובות
מין הסתם
אין בזה שום דבר רע
את בקטע שלו(:
את בקטע שלו(:
שואל השאלה:
זה לא רע שאני מדברת איתו גם בגלל האופי כן וגם ממש בגלל שהוא ממש נראה טוב בעיניי?
זה לא רע שאני מדברת איתו גם בגלל האופי כן וגם ממש בגלל שהוא ממש נראה טוב בעיניי?
אנונימית
לאא למה שזה יהיה רע זה חלק מהעניין המראה
זה כמו שלצורך העיניין תצאי עם מישהו ולא תמשכי אליו
זה לא יעבוד
זה לא יעבוד
שואל השאלה:
אוקיי יופיי תודהה❤
אוקיי יופיי תודהה❤
אנונימית
לגמרי נורמלי :)
ברור שהגיוני גם אם זה הוריד לך זה הגיוני מראה זה גם חשוב אז .... כן
באותו הנושא: