6 תשובות
עדיף שאני לא אגיב , במילה אחת - נע
חרא. רק ביבי
אפשר להגיד ביי ביי לחיים שלנו ולמדינה שלנו
אי אפשר לקרוא לזה ממשלה אפילו.
אי אפשר לקרוא לזה ממשלה אפילו.
עדיין אין ממשלה אבל אני מאוד מקווה שהשבועיים עד ההשבעה יעברו בשקט יחסית אני ממש שמח שהגענו לזה שהוא אמר שעלה בידו להרכיב ממשלה
שיהיה להם לבריאות.
העיקר שיש ממשלה.
באותו הנושא: