6 תשובות
אי אפשר לדעת ומשתתפת בצערך 3>
אוי אני ממש משתתפת בצערך :(
תמיד פה אם אתה צריך לדבר
ובקשר לשאלה אני ממש לא מבינה בדברים האלו אבל אני בטוחה שהיא רואה אותך לא משנה מאיפה בדיוק :)
לא נראה לי שהכוונה שהנשמה פיזית במקום מסויים בסופו של דבר זה נשמה זה לא משהו מוחשי
היא איתך ברוח שלה ובאנרגיה כמו מלאך שומר
לא משנה איזה בית או מקום תהיי3>
אנונימית
היי, גם אמא שלי נפטרה השנה אז אני יכולה להזדהות עם הכאב, אני לא יודעת אם המתים ממשיכים לראות אותנו או לא. אני לפחות מעדיפה להאמין שהם מצאו שלווה. שיש להם זמן לממש את עצמם לבד כל אחד במקום משלו. זה כיף לחשוב שיש מי שמשגיח עלייך מלמעלה, אבל נחמד גם לדעת שנשמתם של המתים מצאה שלווה והם לא צריכים לדאוג לנו יותר
אנונימית
מצטער לשמוע):
ברור היא רואה אותך ושומרת עליך בכל מקום!!
משתתף בצערך , לא יודע אם היא רואה אותך אבל אני באופן כללי מאמין בעולם הבא