5 תשובות
ליבי איתך! לפעמים צריך ללמוד לשחרר מאדם שלא אוהב אותנו... אין ברירה.
יום אחד תפגשי את האחד שכן יאהב אותך!
יום אחד תפגשי את האחד שכן יאהב אותך!
שואל השאלה:
כמה שאני מסכימה איתך... ^
קשה לי לשחרר ממנו אבל
כמה שאני מסכימה איתך... ^
קשה לי לשחרר ממנו אבל
אנונימית
גם לי זה קרה, היום כמעט הייתי קרובה ללבכות בגלל זה
כפרע שחררי מהשפל הזה
מצטערת בשבילך /:
יאלה בואו נעשה שזה יגיע לחמות כדי שהזבל יראה
יאלה בואו נעשה שזה יגיע לחמות כדי שהזבל יראה
אנונימית