5 תשובות
ליבי איתך! לפעמים צריך ללמוד לשחרר מאדם שלא אוהב אותנו... אין ברירה.
יום אחד תפגשי את האחד שכן יאהב אותך!
שואל השאלה:
כמה שאני מסכימה איתך... ^
קשה לי לשחרר ממנו אבל
אנונימית
גם לי זה קרה, היום כמעט הייתי קרובה ללבכות בגלל זה
כפרע שחררי מהשפל הזה
מצטערת בשבילך /:
יאלה בואו נעשה שזה יגיע לחמות כדי שהזבל יראה
אנונימית