10 תשובות
חרוש אחושלוקי
אני
השיר נדירר
אהבתי אותו ממש פעם
שיר נחמד
אנוכי
מי לא חולה עליו
הנני
וואי לא שמעתי אותו מלא זמן
אני, בזמן האחרון אני שומעת אותו הרבה.