5 תשובות
מסכימה עם wolves queen, לא צריך לנסות לחפש היגיון, זה לא יעזור לך.
המצב הקיים הוא שנמאס לו, לפי מה שכתבת.
מגיע לך טוב יותר.
תנסי להסתכל על הקשר שהיה כקשר מלמד ;)
המצב הקיים הוא שנמאס לו, לפי מה שכתבת.
מגיע לך טוב יותר.
תנסי להסתכל על הקשר שהיה כקשר מלמד ;)
דיברתם על זה? למרות שלא מגיע לו שתרצי בזה אפילו
הגיוני או לא הגיוני זה לא משנה, את לא צריכה אותו ואנשים כאלה בחיים שלך, בכל אופן אנשים לא קמים ביום בהיר אחד ומשנים את דעתם ב180 מעלות על אנשים שהם אוהבים, זה משהו שמצטבר עם הזמן והבעיה היא בו :(
היית בשבילו מטרה אולי
באותו הנושא: