4 תשובות
שואל השאלה:
את האמת אני בכיתה ט'...
את האמת אני בכיתה ט'...
אנונימית
אוי כיתה ז כיתה אפלה
כלום.
ויש טלפוני סמסונג שעולים הרבה יותר מאייפון ויותר טובים בהרבה דברים, זה לא שהאייפון יותר טוב מכל בחינה.
ויש טלפוני סמסונג שעולים הרבה יותר מאייפון ויותר טובים בהרבה דברים, זה לא שהאייפון יותר טוב מכל בחינה.
בעיות של ילדים בכיתה ז'
באותו הנושא: