6 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
לבחור מגמה כיפית (אני עברתי באמצע) ולהשקיע במבחנים במתמטיקה כי זה 60% מהציון הגשה והמתכונת רק 40
לשמור על שמחת חיים ובריאות הנפש כמה שאפשר אפילו אם המצב הלימודי לא בשמיים בתקופות מסויימות, בהצלחה❤
לקחת דברים בפורפורציה, בגרות זה לא הכול יש דברים הרבה יותר חשובים
להשקיע בבגרויות וב 30 אחוז
להקיע בכיתה י יש מלא כאלה שמחפפים וזה פשוט דופק לך את כל הבגרות וגם רוב הבגריות בכיתה י זה פנימי ורק עבודות אז תעשה הכי טוב שלך וגם אם קיבלת 94 תבקש מהמורה בסוף שנה לעשות עוד עבודה כיתה לעלות את הציון