10 תשובות
שואל השאלה:
זה מבחן ברפואה וזה מלא מלא שעות ללמוד כל יום ופשוט קשה לי, קמתי ב10 בבוקר ועד עכשיו הייתי בטלפון ואכלתי והייתי קצת עם האחיין שלי ומבחינת לימודים רק סיכמתי דף אחד וקראתי עוד דף אחר וזכרתי אותו בעל פה.
יש לי עוד 2 עמודים לקרוא ואז לעבור לנושא אחר של הרבה עמודים.
את יכולה לכתוב ביוטיוב music for studying
בהצלחה :)
את חייבת לחלק את הזמן שלך נכון, כולנו היינו שם בקטע שהייתי בטלפון.... ואז בערב מתבאסים על עצמינו אז קיצר תחלקי את החומר לימים
יום 1....
יום 2...
ככה לפי כמות החומר
עוד דרך שאני אוהבת גם זה לפי שעות נגיד ביום שבי שעה על התחת בלי לקום שימי טיימר טלפון על שקט שבי במקום מסודר ופשוט תלמדי ותלמדי את עצמך.
רפואה? כיתת רימו"ן?
שואל השאלה:
חילקתי חילקתי
עדיין זה מלא שעות כל יום
חחח מצחיק שכתבת שעה, אני אמורה ללמוד לפחות 3-5 שעות כל יום בשביל להספיק הכל.
שואל השאלה:
מזה כיתת רימון
אני בתיכון במגמת רפואה
אה..
כנסי למקלחת תתקלחי תתרענני תכיני לך משהו לשתות משהו קטן לאכול לשים מוזיקה רגועה ותתחילי
שואל השאלה:
רעיון טוב!
תעשי הפסקות קצרות בין לבין, שימי מוזיקה כיפית שאת מצליחה להתרכז איתה, ללמוד עם חברים תמיד עוזר