6 תשובות
הם מציקים מאוד ומתנהגים כל כך מוזר
אין לי מושג למה שונאים אותם, רוב הילדי סנטר שרני מכירה ממש נחמדים ומקבלים ומכילים ולא שופטים
שונאים אותם כי הם שונים, כי הם עושים מה שבא להם, כי הם לא הולכים עם הנורמה וזה מחרפן אנשים בלי סיבה
שונאים אותם כי הם שונים, כי הם עושים מה שבא להם, כי הם לא הולכים עם הנורמה וזה מחרפן אנשים בלי סיבה
וואו כמה שאלות על זה היופ
בפעם ה1000 ואחת.
ילדים שנמצאים בסטנטר לרוב, נקראים ילדי סנטר
לרוב מתלבים לזה אוםי דומה וקרינג'י שאנשים לא אוהבים
בפעם ה1000 ואחת.
ילדים שנמצאים בסטנטר לרוב, נקראים ילדי סנטר
לרוב מתלבים לזה אוםי דומה וקרינג'י שאנשים לא אוהבים
eboys egirls ebay
יש כמה סוגים
1. קוספליירים: מכינים תחפושות של דמויות אנימה, כל הזמן צורחים ומרגישים כאילו הם בקוריאה
2. צומיסטים: אלה שמאבחנים את עצמם ועושים כאילו הם חותכים
3. אימו 2014: הכי נורמלים שם, הם פשוט מתלבשים בשחור וצובעים את השיער
שונאים אותם כי זה מביך והם מציקים
1. קוספליירים: מכינים תחפושות של דמויות אנימה, כל הזמן צורחים ומרגישים כאילו הם בקוריאה
2. צומיסטים: אלה שמאבחנים את עצמם ועושים כאילו הם חותכים
3. אימו 2014: הכי נורמלים שם, הם פשוט מתלבשים בשחור וצובעים את השיער
שונאים אותם כי זה מביך והם מציקים
אני עושה קוספליי וצובעת את השיער אז אני מניחה שאני חלק מהילדי סנטר האלה
בייסיקלי ילדים שצובעים את השיער וקצת שונים זה הכל
בייסיקלי ילדים שצובעים את השיער וקצת שונים זה הכל
באותו הנושא: