6 תשובות
אני שמתי זה סבבה
אנונימית
זה יכול לשרוף לך בגלל המלח
שואל השאלה:
מניסיון?
אנונימית
יש לי חברה שהייתה שמה, תראי אם את מתכננת יותר בכיוון של להשתזף או לאכול בים זה סבבה אם את מתכוונת להיכנס לים אל תשימי עדשות
לא מומלץ בכלל.
אם ממש חייבים אז לשים יומיות ולזרוק מיד כשיוצאים מהים, בנוסף לטלטף טיפות לחות עם רכיב אנטיספטי למנוע דלקות.
שואל השאלה:
כן התכוונתי לכאלה חד פעמיות, שכחתי לציין
ותודה :)
אנונימית