התחברות
הרשמה
מי שבמשצים כנסו.
אם אני לא באה לקורס קיץ אני חייבת לעשות את כל השנה מחדש?? אין טריקים או משהו?
אין השלמות?
אני ממש מבואסת כי אני לא יכולה בתאריך הזה וניסיתי כבר הכל
5 ביוני 2021, 12:02
ש"לח
משצים
טיול
מדריכים
טיולים
תשובה אחת
אני הייתי במחוז מרכז ולפי מה שאני יודעת אם את לא עושה קורס קיץ את כבר לא במשצים נקודה.. אלא אם זה משהו חריג ואז יסתדרו איתך כבר.. דברי עם המורה שלך או משהו או עם אחד המשבים
מ
מה נשמע איתך?!
באותו הנושא:
מי שבמשצים כנסו
אנשים שבמשצים כנסו
מי שבמשצים, אתם חושבים שתשתמשו בפילטר הזה?
כל מי שבמשצים תיכנסו.
יש פה כאלה שבמשצים?
כל מי שבמשצים אני חייבת עזרה כנסו בבקשה
יש פה כאלה שבמשצים?
יש פה ילדים שבמשצים?? משצים להתאחד!!
מי שבמשצים
מי שבמשצים אני חייבת עזרה עוד לא הכנתי את ההדרכה לקורס קיץ ואני צריכה להכין הדרכה של חמש דקות לפחות על העץ דולב מה לעזאזל עושים?יש לכם רעיונות איך?
מי שבמשצים שהיה אמור ללכת לחירם, תחשבו שהיינו צריכים להיות עכשיו בכנס פסח אוף זה כזה מבאסס! מה אתם חושבים על שהכנס בוטל?