תשובה אחת
אני הייתי במחוז מרכז ולפי מה שאני יודעת אם את לא עושה קורס קיץ את כבר לא במשצים נקודה.. אלא אם זה משהו חריג ואז יסתדרו איתך כבר.. דברי עם המורה שלך או משהו או עם אחד המשבים