9 תשובות
כן
כן אל תשכחי לשתות מלא מים אבל כי את תאבדי עוד יותר דם
האירוניה
אנונימית
כן, עדיף שלא כי יש איבוד כפול של נוזלים
אני תמיד עושה בדיקות דם בזמן מחזור
הרופאה מבקשת ממני את זה
כי יש בדיקות שנועדו לבדוק בזמן מחזור
כגי לבדוק הורמונים
אנונימית
כן אבל עדיף לשתות הרבה הרבה מים כי את מאבדת הרבה נוזלים ואת תתעלפי או יהיה נזק יותר גדול