7 תשובות
תקשיבי זה כואב לחודש חודשיים וזה נראה יפה אבל מאוד תלוי על מי, יש שיפה להם ויש שזה לא מחמיא להם בכלל
שואל השאלה:
אבל זה כאב ממש חזק? שמרגישים אותו כאילו כל הזמן למשך חודשיים או כזה רק שנוגעים בעגיל
אנונימית
אינדסטריאל הוא בין העגילים הבעייתים ביותר. חשוב ללכת לפירסר מקצועי עם ניסיון באינדסטריאל בשביל שהוא יוכל לבדוק מהו גודל המוט שהאוזן שלך צריך ספציפית, ואיך לנקב נכון. ניקוב במקום הלא נכון, ומוט בגודל הלא נכון יכולים לגרום לבעיות רציניות כמו דחיית העגיל, צילוק ועוד.
עובי המחט הוא עבה יותר. העובי הסטנדרטי הוא 1.2 מ"מ, בזמן שהעובי של האינדסטריאל הוא 1.6 מ"מ. והוא נכנס לרשימת העגילים הכואבים לניקוב. בנוסף, חשוב להשתמש בחומר איכותי כמו טיטניום או סרג'יקל סטיל.

תהליך החלמה של אינדסטריאל הוא בין הארוכים, זה לוקח בערך שנה עד שתגיעי להחלמה מלאה. הפירסינג הזה ספציפית דורש חיטוי קבוע בשביל להימנע מזיהומים ונזקים אחרים.
אסור גם להחליף תכשיט בעצמך מפני שכמו שאמרתי לפני כן, יש לבחור מהו גודל המוט הנכון שמתאים לאוזן שלך.

אם את יודעת שתעמדי באחריות של זה ולא תזניחי- לכי על זה. אם לא, אז כדאי להימנע מזה מלכתחילה.
שואל השאלה:
אמאלה הפחדת אותי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה כזה כואב?! בגלל שזה כאילו כמו 2 חורים של הליקס לא חשבתי שזה כזה מסובך
אנונימית
זה מאוד מסובך, בין הפירסינג הכי מסובכים. וזה לא בהכרח כואב, זה נורא תלוי בסף הכאב של אותו האדם. העניין הבעייתי פה הוא תהליך ההחלמה, לא הניקוב.
אני בקושי הרגשתי כאב אחרי חודש חודשיים^-^