6 תשובות
נופ
לא,
זה לא נשמע מציאותי בכלל.
לא , אבל מאמינה בחייזרים..
שיש עולם אחר בגלקסיה .
לא
אבל כמו שאמרו פה בחייזרים אני מאמינה
אין מצב שרק אנחנו לבד פה
אנונימית
לא ואם יש יכול להיות שאני אתקוף אותם מוהה
אנונימית
ממש לא!