6 תשובות
נופ
לא,
זה לא נשמע מציאותי בכלל.
זה לא נשמע מציאותי בכלל.
לא , אבל מאמינה בחייזרים..
שיש עולם אחר בגלקסיה .
שיש עולם אחר בגלקסיה .
לא
אבל כמו שאמרו פה בחייזרים אני מאמינה
אין מצב שרק אנחנו לבד פה
אבל כמו שאמרו פה בחייזרים אני מאמינה
אין מצב שרק אנחנו לבד פה
אנונימית
לא ואם יש יכול להיות שאני אתקוף אותם מוהה
אנונימית
ממש לא!
באותו הנושא: