התחברות
הרשמה
עדיין משתמשים בלוגו העברי של קוקה קולה?
5 ביוני 2021, 19:08
קולה
קוקה קולה
שתייה
פרסומות
בקבוקים
תשובה אחת
לא חושב
ס
סקייטר דיכאוני
באותו הנושא:
למה לחרדים יש עברית גרועה(לפחות למשתמשים בסטיפס ולרבנים החרדים יש עברית גרועה)
אתם משתמשים בתאריך עברי או לועזי?
למה עדיין כל המועדים של מדינת ישראל הם בתאריך העברי?
אנשים אתם לא משתמשים בתאריכים העבריים ?
ליאור קוקה עדיין מוכרת את הקרפ עוגת שכבות?
גם אתכם זה מעצבן שאנשים משתמשים באנגלית כשהם מדברים עברית?
מה אתם חושבים על התוכנית של ליאור קוקה והמשפחה שלה "משפחת קוקה"?
הכנת לוגו בפונט עברי - איך עושים לוגו בעברית? מצאתי מדריכים והסברים ואתרים ליצירת לוגו, אבל הפונטים רק באנגלית.
רק לי קוקה קולה או הסירטונים של קוקה קולה מזכירים לי תקיץ?
מה דעתכם על רוי קוקה אח של ליאור קוקה?
איך אני מוצאת את השם משתמש שהלוגו בתמונה שלי זה השם משתמש שלו?