7 תשובות
שואל השאלה:
רוני מהמיק31 לא במובן כזה, מרגישה בנוח שאחרים מדברים אליי בלשון זכר וגם שאני מתייחס לעצמי כזכר (מרגיש בנוח שאחרים מדברים אליי בלשון זכר וגם שאני מתייחס לעצמי כזכר)
רוני מהמיק31 לא במובן כזה, מרגישה בנוח שאחרים מדברים אליי בלשון זכר וגם שאני מתייחס לעצמי כזכר (מרגיש בנוח שאחרים מדברים אליי בלשון זכר וגם שאני מתייחס לעצמי כזכר)
אנונימית
כאילו תקשיבי את יכולה לעשות מה שבאלך כן אבל אנשים יסתכלו עלייך מוזר זה כבר החלטה שלך מה לעשות
אוקיי זה מוזר
את מתכוונת שאנשים מדברים עלייך? או בנוגע אלייך?
אבל אני מניחה שתעשי מה שאת מרגישה.
אבל אני מניחה שתעשי מה שאת מרגישה.
תעשי מה שבא לך לאף אחד לא אכפת ממש
כאילו מדברת בגוף שלישי על עצמך?
כן זה הגיוני.
הרבה פעמים קוראים לי בלשון פנייה he/him ואני לא שמה לב או שלא אכפת לי.
הרבה פעמים קוראים לי בלשון פנייה he/him ואני לא שמה לב או שלא אכפת לי.
באותו הנושא: