18 תשובות
לא, אלכוהול לא יעזור לך, רק ידרדר אותך.
ומה הקשר חברים של אבא שלך?

אולי את פשוט צריכה לדבר עם מישהו ולקחת הכל בפרופורציה?
מה קרה?
אם את צריכה לשתף אני פה
לא, זה ממכר, סתם עוד בעיות, סתם מדרדר.

תפתרי בעיות במקום לברוח מהן כי אלכוהול לעולם לא יעזור לך.

אם לא טוב לך במקום מסויים, עוברים למקום אחר, לא נשארים במקום שעושה לבן אדם רע נפשית.
אני אחד לאחד כמוך עכשיו
שואל השאלה:
ניסיתי לפרוק לדבר כולם עזבו והתרחקו אחרי זה
אנונימית
את יכולה לדבר איתי אני הכי יבין אותך בעולם במיוחד עכשיו
שואל השאלה:
ולא חברים של אבא שלי מקלדת דפוקה יש לי חברים מהבית ספר ב-יב
אנונימית
שואל השאלה:
שרותים אלכוהול והם דווקא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא טובה בלימודים ואין לי ביטחון או חברים ואני תמיד רבה עם אחותי ובנוסף אני כל הזמן בבדיקות בבית חולים בגלל המחלה שלי אפילפסיה אה ואסור לי לצאת לטיול השנתי בגלל זה ....
אנונימית
אני לגמרי מבינה אותך :(, ופשוט נמאס לי מזה כבר. נמאס לי להרגיש ככה.
אבל תזכרי שאף אחד לא שווה את הדמעות שלך. ונמאס לי, פשוט נמאס לי כבר. נמאס לי מזה גם שכולם לפעמים כועסים על אחרים, ואז פשוט מוציאים את הכעסים שלהם עליי כי זה מה שהכי נוח להם לעשות. באמת פשוט נמאס לי מזה כבר, ולפעמים אני פשוט חושבת שעדיף לא לחיות, למרות שאני הכי לא כזאת.
אני גם בול כמוך, אני ניסיתי לפרוק, ולדבר עם כולם, ולהסביר איך אני מרגישה ולמה אני מרגישה את זה, אבל אחרי זה כולם פשוט עזבו והתרחקו, אבל את יודעת מה, זאת לגמרי בעיה שלהם, וזה לגמרי הפסד שלהם, הם אלה שהפסידו בן אדם טוב, וכנה, ומדהים, ואכפתי.
ואם את צריכה/רוצה לדבר אני תמיד פה בשבילך בפרטי ❤
את כן יכולה להיות טובה במשהו , מותר לך לבכות ולהתפרק אבל לא יותר מדי, את לא לבד. אני פה אתך ולא הולכת לשום מקום,אלכוהל לא תמיד עוזר בכלל, לחברים של אבא שלך זה לא תמיד נכון, זה יכול לדרדר אותך, תנסי לפנות לעזרה מקצועית, אולי לעמותת סהר או ערן , או לפסיכולגית . תדברי עם מישהי
לא יעזור לך אלכוהול את תתמכרי ולא תוכלי להיגמל אחר כך ואסור לך לשתות אלכוהול כי יש לך אפילפסיה
תקשיבי שואלת השאלה, את לא תוקעת את כולם, את פשוט בתקופה לא משהו בחיים וזה בסדר, לא כולם תמיד יתרחקו או יעזבו אותך, ולפעמים לאנשים קשה גם להתמודד עם זה או שזה קשה להם או הרבה דברים, במיוחד אם ניסו לעזור לך ולא הצליחו, זה קורה, את יכולה לפנות לעמותת ערן או סהר, או לבקש מהורים פסיכולוג אולי. נסי לעשות שמהו שכן יעזור לך, כי אלכוהל ידרדר אותך לדברים גרועים יותר מקודם... וחבל להרוס את העתיד שיהיה לך בגלל תקופה כזו ושתייה אלכוהלית, אולי את לא חושבת שזה יסתיים אבל זה כן יכול ,לאט לאט, עם קצת עזרה מאנשים שכן רוצים ויכולים לעזור וממך וכל זה, תצליחי להתגבר על זה לאט לאט גם אם יהיו לך תקופות של נסיגות ומעידות לאחור, תזכרי שזה בסדר, זה חלק מתהליך להתגבר על הבעיה
לא רק לא אלכוהול, לפני כמה דקות חזרתי מהרצאה על זה וזה ממש מסוכן בבקשה אל תגעי ברעל הזה זה יכול להיגמר במוות
מה השאלה?
בכל מקרה, חוקית מותר לך לשתות אלכוהול, תעשי מה שבא לך.
מותר לך לבכות תמיד.
כן כדאי לברר מה מעציב אותך ולדבר על זה עם ההורים ואולי גם איש מקצוע.
אפילפסליה זה לא נעים, אבל לא סוף העולם. אחד ל 100 ילדים סובל מזה. יש כדורים יעילים ומן הסתם הטיפול יתקדם עוד יותר בעתיד.
בשום אופן לא לגעת באלכוהול. לא בכלל, ולא בפרט כמי שסובלת מאפילפסיה. אלכוהול לא פותר דבר, אלא רק מוסיף בעיות קשות הרבה יותר.
אנונימי
אני אגיד לך משהו שאני עשיתי לפני בערך שלוש חודשים אז הלכתי לכמה מקומות וראיתי שלפעמים נפלטים לי דברים שאמרתי שפוגעים במישהו או פשוט דברים שיגרמו לאנשים לא לאהוב אותי , הייתי מאוד מודעת לזה ותמיד התחרטתי שאמרתי אותם
אז עשיתי רשימה בטלפון של דברים שאני לא אוהבת שאני עושה , זה התחיל מאחד ותמיד גובר , היום יש לי מלא דברים שרשמתי אותם ושמתי לב לשיפור לטובה ממש משמעותי
יש לי יותר חברים אני יותר שמחה ויותר חיובית
אז לדעתי כדאי לך להתחיל לעשות
שואל השאלה:
אני גאה בכל מה שאני עושה אני פשוט אני , השתניתי בזה שנהייתי יותר מבואסת ורחוקה ובמקום לשאול מה קרה ולהיות שם בשבילי הם התרחקו.
אני לא מתחרטת על שום דבר שאמרתי או עשיתי בעבר!
אנונימית
אולי היה להם קשה לעזור לך או שלא הצליחו ? אולי הם ניסו ולא תמיד הצליחו? אולי הם לא היו האנשים נכונים? אבל אל תאשימי את עצמך בזה שזה לא הלך לך אתם.