14 תשובות
5 אנגלית ו4 מתמטיקה
סהכ כן אני סבבה עם זה ויום טוב גם לך 3>
סהכ כן אני סבבה עם זה ויום טוב גם לך 3>
4 אנגלית
3 מתמטיקה
מרוצה מאוד
3 מתמטיקה
מרוצה מאוד
5 אנגלית
4 מתמטיקה
מרוצה מאוד, מעולם לא הייתי טובה במתמטיקה.
המורה שלי שמה אותי בשנה שעברה ב3 יחל, בסוף סיימתי ב4 יחל עם הציון הכי גבוה בקבוצה (כמעט עשיתי מבחן ל5 יחל אבל בסוך החלטתי שלא)
ובאנגלית אין יותר מרוצה ממני, קיבלתי ציונים מפחידים שאני באמת לא מאמינה שהם שלי, הכי גבוהים בקבוצה.
אני מאוד גאה בהישגים שלי ואני שמחה בחלקי
כאילו אני רק כיתה י אבל הבנתם
4 מתמטיקה
מרוצה מאוד, מעולם לא הייתי טובה במתמטיקה.
המורה שלי שמה אותי בשנה שעברה ב3 יחל, בסוף סיימתי ב4 יחל עם הציון הכי גבוה בקבוצה (כמעט עשיתי מבחן ל5 יחל אבל בסוך החלטתי שלא)
ובאנגלית אין יותר מרוצה ממני, קיבלתי ציונים מפחידים שאני באמת לא מאמינה שהם שלי, הכי גבוהים בקבוצה.
אני מאוד גאה בהישגים שלי ואני שמחה בחלקי
כאילו אני רק כיתה י אבל הבנתם
4 יחידות אנגלית
מתמטיקה לא עשיתי
ואני מניח שאני מרוצה מעצמי
מתמטיקה לא עשיתי
ואני מניח שאני מרוצה מעצמי
אנונימי
5 אנגלית 4 מתמטיקה ולא כזה מרוצה כי אני על מגן 70 במתמטיקה
5 אנגלית מואץ 5 מתמטיקה
מרוצה בינתיים למרות שקיבלתי במבחן האחרון במתמטיקה לא ציון משהו אבל זה חד פעמי
מרוצה בינתיים למרות שקיבלתי במבחן האחרון במתמטיקה לא ציון משהו אבל זה חד פעמי
5 מתמט
4-5 אנגלית (לא החליטו עדיין על הילדים בקבוצה שלי לול)
ולא מרוצה ממתמטיקה זה ממש קשה 5 יחל
עדיף לרדת ל4
4-5 אנגלית (לא החליטו עדיין על הילדים בקבוצה שלי לול)
ולא מרוצה ממתמטיקה זה ממש קשה 5 יחל
עדיף לרדת ל4
5 בשניהם
מרוצה בעיקר מהעובדה שאני בחמש במתמטיקה, אבל מהציונים פחות לול
מרוצה בעיקר מהעובדה שאני בחמש במתמטיקה, אבל מהציונים פחות לול
שואפת ל4 באנגלית
3 במתמטיקה
כן
3 במתמטיקה
כן
5 אנגלית
וסיימתי 5 מתמטיקה
וכן, כמובן :)
וסיימתי 5 מתמטיקה
וכן, כמובן :)
5 באנגלית 4 במתמטיקה.
מרוצה
מרוצה
5 באנגלית ו-5 במתמטיקה.
4 מתמטיקה
4 אנגלית
מרוצה
4 אנגלית
מרוצה
5,5
לא מרוצה כי אין 6,6
סתם
לא מרוצה כי אין 6,6
סתם
באותו הנושא: