7 תשובות
הוא בטח לא התכוון להבא פשוט אל תשחקי איתו מכות
שואל השאלה:
אני התחלתי את המכות חח, זה היה ריב בצחוק
אנונימית
קודם כל ללכת לבית חולים לראות שהכל בסדר ואחר כך לפנות למשטרה
אנונימי
מה אתם מגזימים הם שיחקו איזה משטרה
אה אם זה היה בצחוק בלי משטרה
רק לכי לבית חולים שיעשו צילום ויראו שהכל בסדר
אנונימי
תדבר איתו על זה שזה לא מצחיק ושזה ממש כאב לך, יכול להיות שהוא לקח את זה בצחוק והוא לא התכוון להכאיב לך ממש חזק וזה בטעות הדרדר לשם
קודם כל באמת ללכת לראות שהכל בסדר בגב ואין שום נזק ולהבא לא לשחק עם ידיים זה יכל להגמר יותר גרוע רוב הבנים/גברים יותר חזקים מבנות/נשים ולכן עדיף להימנע מלשחק בידיים .
אין צורך ללכת למשטרה כרגע, זה הייה תוך כדי משחק ולא הייה לו שום כוונה להכאיב לך .
פשוט לטובתך מספיק עם לשחק במכות זה יכול תמיד להדרדר