11 תשובות
את במחסן?
ולא
פאק למה את במחסן חחח
ולא
לא ואחותי למה את בתוך מחסן?
I:
שואל השאלה:
כן יש לו מחסן שאנחנו יושבים שם אבל הוא פשוט עלה למעלה לשחק בלי להגיד לי מה הוא עושה
אמר לי שהוא עולה, שאלתי אם הוא חוזר אמר לי שכן, עברו 40 דקות אז עליתי לבית שלו לבדוק מה הוא עושה וראיתי שהוא משחק..
אנונימית
לא
קומי ותלכי לדעתי
אם את צריכה עזרה תלבשי חולצה צהובה
זה די מעצבן לחכות 40 דקות ולגלות שהוא לא חוזר.
תגידי לו, אבל משחקי מחשב זה חולשה לבנים
אחותי הוא לא שווה אותך ושתחכי לו אשכרה 40 דק' לכי הביתה איכ מה זה ההתנהגות הזאת שהיה מחכה לפחות אחרי שתלכי
תקשיבי את לא אומרת לו שום דבר!
פשוט צאי ולכי הביתה אם הוא ירצה הוא יודע איך להשיג אותך
דביל...
באותו הנושא: