התחברות
הרשמה
מישהו שעשה את הפרויקט באקסס של כיתה י במחשבים
איך ההצגה של זה הולכת? עוברים שדה שדה בטבלאות והשאילתות והכל? כי אצלנו זה פרזנטציה של 20 דקות.. זה קשה? יש לי את זה מחר ואני טיפה בלחץ
6 ביוני 2021, 18:47
בגרות
מדעי המחשב
Access
בגרויות
תשובה אחת
אני רק הייתי צריך להציג למורה את הקונספט של הפרויקט, להראות שהכפתורים עובדים והכל ולהפעיל 5 שאילתות רנדומליות, אחר כך היא ביקשה ממני להכין 2 דו"חות וזהו
ז
זאב (נאמן)
באותו הנושא:
כמה יחידות זה הפרויקט באקסס לבגרות אם אני לומד במגמת הנדסת תוכנה?
אני צריכה לחשוב על רעיון לפרויקט באקסס.
הייתם מעוניינים לשלם למישהו שיעשה לכם את הפרויקט באקסס- תכנון ותכנות מערכות מידע?
עשיתם את הפרויקט במחשבים בכיתה י באקסס אם כן זה היה קל/קשה?
אנשים שעשו עבודה באקסס במגמת מחשבים?
מישהו פה עשה מאמר טיעון על הפרויקט מחויבות אישית?
מי שעשה את הפרויקט של ה30% לבגרות באנגלית- על איזה נושא עשיתם?
מישהו עשה פרויקט אינטרנט של כיתה י'(30 אחוז) ויכול לשלוח את הפרויקט שלו, ממש יעזור
מי עשה פה פרוייקט מערכת מידע באקסס במחשבים על מה עשיתם וכמה קיבלתם ?מעניין אותי לדעת...
היי, מישהו עשה את הפרויקט של אנגלית 5 יחל?
מי שיש לו או עשה פרויקט באקסס בכיתה י, מציגים את זה מול הבוחן או מול הבוחן וכל הכיתה?