4 תשובות
תנסה, מאמין בך
כן , אבל לא משנה בכל זאת תשלחי לה הודעה היא חברה שלך תבדקי מה איתה ואם היא לא רוצה לפתוח את זה , זה כבר בעיה שלה.. :)
לדעתי כן.
נכון, מה שהיא עשתה לא בסדר. היא בגדה באמון שלך למרות שסמכת עליה.
אבל לדעתי את צריכה לשלוח לה משהו, לאו דווקא התנצלות. תסבירי לב שנעלבת, ושמה שהיא עשתה לא היה בסדר.
שתבין למה כעסת עליה ככה.
נכון, מה שהיא עשתה לא בסדר. היא בגדה באמון שלך למרות שסמכת עליה.
אבל לדעתי את צריכה לשלוח לה משהו, לאו דווקא התנצלות. תסבירי לב שנעלבת, ושמה שהיא עשתה לא היה בסדר.
שתבין למה כעסת עליה ככה.
לא יצאת רעה אבל כדאי שתדברי איתה:)
באותו הנושא: