2 תשובות
את מכירה הכי טוב תחברה אז תרשמי לה את מהלב..
אבל אם את לא רוצה תרשמי בגוגל ברכה לחברה יש הרבה
אנונימי
תכתבי את כל מה שאת מרגישה, תכתבי " תודה שהיית תמיד לצדי תודה ש.." דברים כאלה, תספרי צחוקים, בדיחות פרטיות או חוויות של שתיכן ביחד ואפשר גם איך הכרתן