16 תשובות
גם לגלקסי
שואל השאלה:
בטוח? כי לי יש שיאומי (שזה גם על אנדרואיד כמו גלקסי) ובדקתי ואין
יש בחנות פליי אולי זה לא זמין לכל המכשירים לי זה זמין ויש לי גלקסי
יש לכולם
שואל השאלה:
^^איך קוראים לאפליקציה? כאילו חיפשתי לפי תמונה שחברה שלחה לי ולא מצאתי
עכשיו אין לכולם,צריך באנדרואיד להתקין דרך קישור מיוחד.
תבקש מאחד האחראיים
שואל השאלה:
^אני מאמין שישלחו לי כשאני יסיים את הקורס עוד חודש בערך לא?
כן למרות שיש סיכוי שיסדרו את זה עד אז :))
שואל השאלה:
^למה זה תקלה או משהו?
למשתמשי גלקסי צריך לשלוח דרך קישור מיוחד כזה
שואל השאלה:
נייס
שואל השאלה:
זה אותה האפליקציה לכולם?
לאפליקציה קוראים
צוותי מגן דוד אדום
בעיקרון הייתה בעיה והיא לא הייתה בחנות עד לךלני כמה ימים, אבל עכשיו היא חזרה ואמורה להופיע
שואל השאלה:
^זה מה שאני כותב ולא מופיע לי
שואל השאלה:
תודה