4 תשובות
היי למה טעות? שמע גם אני לא הכי אוהבת טיולים אבל סהכ זאת חוויה שלך עם הכיתה/ השכבה שלך חוויה מגבשת שהבית ספר עבד בשבילה על מנת שתצא לפועל, לך תדע אולי יצא לך להתחבר יותר לתלמידים שם ותהפכו להיות חברים טובים או אפילו סתם תהנה במסלול ובפעילות.. תכלס מה תעשה בבית בזמן שכולם שם תראה טלוויזיה?
אז או שלא תלך או שתשאר באוטובוס עם שירים שזה מה שאני הייתי עושה כשכן הלכתי לטיולים. כי גם אני לא אוהבת טיולים וטיולי בית ספר בפרט
או שתלך ותנסה להיות בגישה חיובית או שלא תלך פשוט
תנסה להנות אל תלך במחשבה שבטוח יהיה רע לך תדע אולי בסוף יהיה לך ממש טוב
אבל רק אומרת שהיה לי גם טיול שנתי ולא הלכתי בסוף אמרו לי שהטיול היה חרא אבל אולי המקרה שלך זה שונה