9 תשובות
שואל השאלה:
אם רואים שאני לא מתאימה יכולים להוציא אותי מהקורס הם בעצמם?
אנונימית
שואל השאלה:
כן חובשת
אנונימית
לדעתי תני לזה צ'אנס! התפקיד אמנם לא נוצץ וקל כמו שהרבה עושים ממנו, אבל זה תפקיד שמלא בנות נלחמות בשיניים כדי להגיע אליו ולא תמיד מצליחות.
שווה לך לנסות! זה תפקיד ממש משמעותי ויש לך השפעה ענקית על השירות של חיילים. אל תוותרי ישר. במקסימום, אם אחרי תקופה מסויימת תראי שזה באמת לא בשבילך ושאת לא מסתדרת, את תמיד תוכלי לפנות למפקדת שלך או לשלישה ביחידה שתהיי בה ולבקש להתחיל תהליך של פסילת מקצוע
למה את מרגישה שאת לא מתאימה?
הייתי משקית תש, אולי אוכל לעזור
שואל השאלה:
כי בקושי לעצמי אני מצליחה לפתור את הבעיות
אז לאנשים אחרים? אני אהיה גרועה בזה
אנונימית
את לא הפסיכולוגית של החיילים שלך, את פועלת בהתאם למה שהצבא יכול להעניק ולפי הקריטריונים והחוקים שלו.
ברור שיש גם הרבה עניין של הגדלת ראש ויצירתיות או אחריות, אבל זה כבר עניין אחר וזה לעזור לא מתוך פתירת בעיות של קושי של מי שמולך אלא משהו אחר. מה את יודעת על התפקיד? בואי נתחיל מזה
שואל השאלה:
צודקת אני לא יודעת כמעט כלום. רק קראתי מה שכתוב באתר מתגייסים וזה נשמע קשה וכולם אמרו לי שזה קשה ונדפקתי
אנונימית
רוצה לשלוח לי הודעה ואסביר לך קצת לעומק?
תכתבי למיטב
אנונימית