6 תשובות
לא, אני כל הזמן אומר שג'אנק פוד זה לא בריא אבל ממשיך לאכול
יש סתירה מסוימת במשפט
תשמע אני יכול לגמריי להסכים שזה מבזבז את הזמן באופן מסויים
אבל כמו שאנשים אוהבים לקרוא עיתונים
או לשחק בחוץ בספורט כלשהו
או לראות טלוויזיה כל היום
או לבשל
או פוליטיקה
או כל תחביב אחר זה בסדר ?
מחשב זה חלק מההנאות של אנשים וזה גם מעביר זמן ואתה גם יכול לצחוק לאהוב לשמוח ולהתרגש מזה וגם על הדרך להתעצבן אבל בתכלס אי אפשר בלי זה. ואתה לומד דברים חדשים, מפתח את החשיבה, למדתי את רוב האנגלית שלי גם משם.
אבל כמו שאנשים אוהבים לקרוא עיתונים
או לשחק בחוץ בספורט כלשהו
או לראות טלוויזיה כל היום
או לבשל
או פוליטיקה
או כל תחביב אחר זה בסדר ?
מחשב זה חלק מההנאות של אנשים וזה גם מעביר זמן ואתה גם יכול לצחוק לאהוב לשמוח ולהתרגש מזה וגם על הדרך להתעצבן אבל בתכלס אי אפשר בלי זה. ואתה לומד דברים חדשים, מפתח את החשיבה, למדתי את רוב האנגלית שלי גם משם.
יש הבדל בין לשחק במשחקי מחשב לבין לפתח אותם. אני גם לומד איך לפתח משחקים וכל זה. כרגע אני לומד פייתון ובשנה הבאה אלמד גם פייתון וגם html. אני עולה למגמת הנדסת תוכנה בבית ספר ואני עולה לכיתה ט'. קיצר, זה ממש לא מוזר. ממש לא מוזר. תאמין לי שהרבה יותר כיף לפתח דברים מאשר לשחק בדברים
מוזר מבחינת החברה, לא כי יש המון אנשים שלא אוהבים משהו/חושבים שהוא בזבוז זמן ובכל מקרה מייצרים אותו.. אבל כן יש פה משהו שאתה צריך לחשוב עם עצמך מה אתה רוצה לעשות
אנונימי
ממש לא אפילו הילד של מי שיצר את סיאס לא היה רוצה שהבן שלו ישחק במשחק הזה
באותו הנושא: