10 תשובות
מעולה ממש
כן
כן
אני חושבת שזה בסדר לגמרי גם אל תשכחי שאת תמיד יכולה להשתפר אלה אם את ב י'ב ואז נע
יכול להיות יותר טוב לא אשקר, אבל זה בסדר
שואל השאלה:
אני עכשיו מסיימת יב, פשוט באלה יש כרגע ציון סופי
אני עכשיו מסיימת יב, פשוט באלה יש כרגע ציון סופי
אנונימית
כן סבבים
כן, כל הכבוד על המאמץ וההשקעה.
מה זה משנה? זהו זה נגמר, נתת את מה שיש לך וזהו, בהצלחה בהמשך :)
אחלה של ציונים.
אחלה של ציונים.
אנונימי
זה סבבה
כל הכבוד!
כל הכבוד!
באותו הנושא: