7 תשובות
אבל למה סתם ככה כאילו?
אני בתקופה שאני יכולה להתחיל לבכות בכל מקום אז הגיוני
יואו קרה לי מלא אני כל כך מבינה אם קרה לך
שואל השאלה:
מתיסכול לגבי הנהיגה
מתיסכול לגבי הנהיגה
אנונימי
גם לי זה קרה את יכולה לבוא לפרטי ולהגיד לי הכל
אני בוכה בכל מקום ועל כל שטות אז הגיוני
לדעתי זה הגיוני לגמרי גם אני בוכה בכל מקום
באותו הנושא: