התחברות
הרשמה
אם נכשלתי בטסט אני צריכה לעשות שוב טסט פנימי לפני שאוכל לעשות טסט שני?
8 ביוני 2021, 19:27
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
טסט פנימי
תשובה אחת
לא
M
Mr. Bean
באותו הנושא:
לא הצלחתי לעשות חניה בטסט חוץ מזה הכל היה סבבה נכשלתי?
אם נכשלתי בטסט אני צריכה לעשות שוב טסט פנימי?
נכשלתי בטסט שני מרגיש שאני טיפש , מה לעשות?
נכשלתי בטסט פנימי פעם שלישית ידני, שיעור 38
נכשלתי בטסט ראשון ולא באלי לעשות עוד אחד מה דעתכם?
אם נכשלתי בטסט אני צריכה לעשות שוב תאוריה?
אמרו לי שאחרי טסט פנימי מקבלים תאריך לטסט. אני בת 16.7 וכמעט סיימתי את השיעורים, אני צריכה לעשות טסט פנימי רק עוד
אם נכשלתי בטסט פנימי מה עודים הלאה?אפשר לעשות עוד אחד או לא?
מה יותר קשה טסט פנימי או חיצוני?ועל מה פוסלים בטסט פנימי?
נכשלתי ב2 טסטים פנימיים כמה אני גרועה?
כישלון בטסט פנימי - נכשלתי בטסט פינימי זה אומר שהמורה לא יגיש אותי לטסט?