10 תשובות
נגד כי זה גם ככה לא מוביל לשום מקום בדרך כלל
תלוי איזה גיל
אנונימית
בעד!!!!! מי שאמר שזה לא מוביל לשום מקום אז שתדע שיש אנשים שהתחתנו והם הכירו בגיל 13.
לדעתי צריך לחוות, להנות, לבכות, להתאכזב, ללמוד !! חיים פעם אחת תתאהבו שאתם קטנים תלמדו מזה זה מדהיםם
בעד, כל עוד זה בין רק קטינים ולא קטין(ים) ובגיר(ים), ושיש הפרש של פחות משנתיים בינהם, ושזה נעשה בהסכמה חופשית של כל הצדדים המעורבים, אז אני חושבת שזה מוסרי
אני בעד מגיל 14-15 , יש מלא אנשים שהיו זוג בגיל 14/16 והיום הם בני 28 והם כבר עם ילדים
אנונימית
הפרינססוש אמרתי בדרך כלל
חמוד בעיניי. אין הגבלת גיל . אולי לדעתי יש גיל שמתאים לדברים שקשורים לזוגיות.. אבל אהבה זה דבר מדהים והכי חשוב זה להנות מהילדות אז מי שאומר שזה לא מוביל לשום מקום . למי אכפת זה החוויה
תאמת שנגד כי זה לא כזה מתאים אבל לומדים מזה מלא ובמיוחד בדור שלנו שילדות בנות 12 כבר מתנהגים יותר מבוגר לגיל שלהם אז לפעמים לומדים מזה
נגד
כי זה לא באמת אהבה זה יותר תאווה ופוזות.
לדעתי מי שיש לו בגיל 14-15-16 הוא פוזאיסט ערס.
מסכימה עם אנונימי