6 תשובות
רק סמסונג הכי טוב
אייפון יותר עדיף לדעתי, אומרים שקשה להתרגל אבל לוקח גג שבוע להבין הכל
לוקח ממש יומיים להתרגל^ אייפון עדיף בהרבה
אם את רוצה להשתדרג אז עדיף לך להישאר על אנדרואיד כי באייפון יש מערכת הפעלה שונה לגמרי ויקח לך שנים להתרגל
לדעתי סמסונג עדיף על אייפון
פשוט תקני סמסןנג יותר טוב
להישאר באנדרואיד
כאחד שזז בין אייפונים לאנדרואידים אני מעדיף אנדרואיד