12 תשובות
להסתכל על עצמך במראה ולמצוא דברים שאת אוהבת, להבין שזה המראה שזכית בו ולהשלים איתו ועם עצמך, חשוב גם לאהוב את האישיות שלך
מבינה אותך
אותה הרגשה :))
תנסי לצאת כמה שיותר .. מבטיחה לך שזה יצור לך הרבה פחות זמן להתעסק במראה שלך. תסתכלי סביב אם יש אנשים שיוצרים איתך קשר עין מסויים .. לפחות אצלי זה נותן הרגשה נוחה כזו של אולי אני כן נראת טוב
שואל השאלה:
אני לא יוצאת מהבית
לא אוהבת
אנונימית
מהמהמהמהמהמה איך אפשר לצאת מהבית זה מושלם
ניסית סרטים ? קניונים מחוץ לעיר ? מסעדות ? לשבת עם חברים קרובים ולדבר בערב ? להסתובב ברחובות מסחריים ? לצאת לים בשקיעה ? לשתות אייס קפה של רולדין ?
תנסי למצוא את החברים הכי קרובים שאת יודעת שכיף לך איתם ושאת מרגישה איתם בנוח
שואל השאלה:
אין לי חברים
אנונימית
שואל השאלה:
מבחירה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת את הלבד(:
אנונימית
שמעי אולי זה טיפה חטטני אבל למה אין לך חברים מבחירה ? אין סיכוי שאת פשוט לא מוצאת מישהו "כמוך" להסתובב איתו ולהרגיש איתו בנוח
אומרת לך בכנות , כל הקטע של לצאת מהבית עם חברים ולהתאוורר זה חשוב .. אני מבינה שאולי זה טיפה לצאת מאיזור הנוחות אבל רק תנסי . בטוחה שתמצאי ואולי אפילו תאהבי . אין לך מה להפסיד .
תקשיבי הייתי כמוך פעם לגמרי .. בקושי הייתי יוצאת. כן היו חברים אבל לאף אחד לא באמת התחברתי והסתכלתי עליהם בתור אנשים שאיתי בבית ספר כדאי שלא ישעמם. תמיד אהבתי את הלבד .. אפילו עכשיו. אבל אני יכולה להגיד לך שעד שאת לא במקום מסויים את לא יודעת כמה זה היה חסר לך. קשה לשים לב ובאמת להעריך דברים שיש לך .. או אפילו דברים שאין. אני יכולה להבטיח לך שאם תנסי את תאהבי. אל תצאי כל יום , תצאי פעם בשבוע ואת כבר תרגישי תחושת שחרור מטורפת.
שואל השאלה:
נפגעתי הרבה מחברים,ואני לא אוהבת צביעות,סכסכניות,ולצערי כולם היום ככה,ואני פשוט לא רוצה להפגע
הרבה ילדים מנסים להתחבר איתי ואני פשוט לא בעניין
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לגמרי לבד.
לא יצאתי איזה שלוש שנים עם חברים
אנונימית
שואל השאלה:
והווצאפ שלי ריק
אנונימית