אני הולכת בקרוב להופעה ראשונה, ואף פעם לא הייתי בהופעה קודם...
והזמר שאני הולכת להופעה שלו, במקרה יצא שציירתי ציור שלו חצי שנה קודם לכן... אני רוצה לתת לו את הציור, או לצייר אחד אחר ולתת לו...אמורים לעשות את זה? מותר? זה לא מוזר? יעבוד לי? (זה גם במועדון, אז פחות יהיה נורא להגיע מאשר אם זה היה באמפי או משהו)